Connect with us

Miestas

Naujoje reklamoje Vilnius išsikelia į fantastinį pasaulį

Avatar

Paskelbta

„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius – amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai. Šiandien startuojančios šmaikščios kampanijos metu jie bus skatinami sužinoti daugiau apie Vilnių ir pasirinkti jį savo kitai kelionei.

Neįprastą reklamos kryptį pasirinkusios sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės teigimu, šios kampanijos metu bus siekiama pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai paversti privalumu.

vilnius.lt nuotr.

Tarptautinis žinomumo tyrimas, kurį atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC, parodė, kad tik apie keturis procentus užsieniečių iš Vilniaus tikslinių turizmo rinkų gali ką nors daugiau pasakyti apie Vilnių, o dauguma žino tik miesto vardą. Taip gimė idėja pakviesti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti.

I. Romanovskienė įsitikinusi, kad Vilnius sukuria ypatingą jausmą ir emociją, apie kurį papasakoti nėra lengva – geriausia atvykti į miestą ir jį pačiam patirti. Todėl Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.

vilnius.lt nuotr.

„Vilnius ir toliau laikosi krypties prisistatyti tokiu miestu, kuris nebijo į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusias tradicijas. Rinkdamiesi tradicinius sprendimus rizikuojame gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėti, tad mes einame kitu keliu: norime parodyti Vilnių kaip atvirą ir nuoširdų miestą, nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti“, – sako I. Romanovskienė.

Situacija, kai tenka naujai sutiktiems žmonėms užsienyje ilgai aiškinti, iš kokio miesto esi atvykęs, yra pažįstama daugeliui keliaujančių vilniečių. Ilgalaikė reklamos kampanija ne tik padės jiems šmaikščiai paaiškinti, kur yra Vilnius, bet ir didins Lietuvos sostinės žinomumą ir tokiu būdu ateityje išvaduos nuo būtinybės pradėti pažintį nuo aiškinimo, kur Vilnius yra įsikūręs ir iškart pereiti prie kvietimo aplankyti mūsų nuostabų miestą.

vilnius.lt nuotr.

Mano Vilnių esant ir Suomijoje, ir Venesueloje

Naująją reklamos kampaniją sukūrusios kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ partneris Antonio Bechtle tvirtina, kad nedideliam miestui savaime privilioti turistus yra sudėtinga užduotis, todėl miesto išskirtinumui pasiekti būtina formuoti įdomų, pastebimą komunikacijos toną.

„Berlyno gatvėse klausinėjome žmonių, kur, jų manymu, yra Vilnius. Mažiau nei 5 procentai atsakė, kad jis yra Baltijos šalyse, ir dar mažiau žmonių galėjo atsakyti į klausimą visiškai teisingai. Dauguma Vilnių priskirdavo visai kitai šaliai, o atsakymuose girdėjome spėjimus Vilnių esant keisčiausiose vietose – nuo Suomijos iki Venesuelos.

Tai tiesa: žmonės beveik nieko nežino apie Vilnių. Mes tuo pasinaudojome ir reklamos klipe parodėme žmonių pasimetimą. Kurdami kampanijos vaizdus žengėme dar toliau: „perkėlėme“ Vilnių į fantazijų pasaulius. Tuo norime pasakyti: net jei manote, kad jis yra už šios planetos ribų, šis miestas vis tiek yra nuostabus. Tai – labai išsiskirianti kampanija, šmaikščiai pateikianti pagrindinį trūkumą, tuo pačiu didinanti miesto žinomumą ir paženklinanti Vilnių ateities keliautojų žemėlapiuose“, – sako A. Bechtle.

Kampanijos metu Vilniaus reklama atsiras miesto tikslinių turizmo rinkų – Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos ir Izraelio – auditorijų akiratyje. Reklama pasirodys lauko reklamos stenduose, spaudoje, bus transliuojama socialiniuose tinkluose, tarptautinėse kelionių planavimo platformose bei oro linijų portaluose. Socialiniame tinkle „Instagram“ kampanijai sukurti specialūs interaktyvūs filtrai, kurie padės skleisti žinią apie Vilnių. Visa reklama internete ves į specialiai sukurtą tinklapį whereisvilnius.com, kuriame apsilankiusieji bus kviečiami atspėti, kur yra Vilnius, sužinoti daugybę priežasčių, kodėl šis miestas yra nuostabus ir laimėti kelionę į jį. Kampanijos atributikos netrukus bus galima įsigyti Vilniaus turizmo informacijos centruose.

Siekiant būti matomiems – drąsi komunikacija

Ankstesni Vilniaus reklamos projektai, tokie kaip „Vilnius – the G-spot of Europe“, „Walkable Vilnius“, žaibiška akcija, sukurta futbolininko Cristiano Ronaldo vizito proga, sostinės Kalėdinių projektų pristatymas sulaukė nemažai užsienio auditorijų dėmesio. Teminės reklamos kampanijos vyko tikslinių šalių kelionių portaluose ir turizmo platformose.

[youtube v=”XQoRzxjgR34″]

Naujoji kampanija „Vilnius – amazing wherever you think it is“ suteiks galimybę žengti dar toliau. Jos pagalba Vilniaus komunikacijai užsienyje bus suteikta vieninga kryptis, kuri po vienu skėčiu sujungs skirtingas priemones ir padės kryptingai ir nuosekliai didinti Lietuvos sostinės žinomumą.

Vilniaus miesto savivaldybės informacija

Miestas

Galimi Civilinės metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo paslaugų užsakymo ir vykdymo nesklandumai

Avatar

Paskelbta

Įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuojamą projektą „Gyventojų registro modernizavimas ir susijusių elektroninių paslaugų kūrimas“, šiuo metu aktyviai modernizuojamos esamos Lietuvos Respublikos gyventojų registro funkcijos, civilinės būklės aktų registravimas, gyvenamosios vietos deklaravimas, asmens duomenų paieškos el. paslaugose ir kuriamos reikiamos duomenų mainų sąsajos su kitais registrais ir informacinėmis sistemomis.

Projekto metu modernizuotas Gyventojų registras ir sukurta nauja Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinė sistema (toliau – MGVDIS). MGVDIS apims visas paslaugas, teikiamas dabartiniame Gyventojų registre, Lietuvos Respublikos gyventojų registro informacinėje sistemoje, Gyvenamosios vietos deklaravimo informacinėje sistemoje, Išorinių vartotojų naršyklėje (toliau – IVN), Metrikacijos paslaugų informacinėje sistemoje. MGVDIS bandomosios eksploatacijos pradžios data numatyta 2021 m. kovo 1 d.

Informuojame, kad dėl MGVDIS bandomosios eksploatacijos paruošiamųjų darbų nuo š. m. vasario 26 d. iki kovo 1 d. galimi Gyventojų registro duomenų teikimo sutrikimai, t. y. Civilinės metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo paslaugų užsakymas ir vykdymas.

Skaityti toliau

Miestas

Vilnius – tarp 25 perspektyviausių pasaulio miestų: vienintelis iš Šiaurės Europos regiono

Avatar

Paskelbta

 

Vilnius pirmą kartą atsidūrė tarp 25 perspektyviausių viso pasaulio miestų, skelbiama naujajame „Financial Times“ investicijų ekspertų padalinio „fDi Intelligence“ sudarytame Ateities pasaulio miestų reitinge. Įvertinus pritraukiamas užsienio investicijas, ekonomikos rodiklius ir verslo plėtrą Lietuvos sostinė užėmė 24-ą vietą pasaulyje ir rikiuojasi greta tokių miestų kaip Singapūras, Londonas, Dubajus, Amsterdamas, Niujorkas ir kiti. Vilnius šiame sąraše – vienintelis miestas iš Baltijos ir Skandinavijos šalių.

Lietuvos sostinės įvertinimas aukščiausioje tarptautinių miestų lygoje pastaraisiais metais nuosekliai auga. Net pandemijos ir “Brexit” neapibrėžtumo iššūkiuose Vilnius sugebėjo įžvelgti galimybes ir nemažinti apsukų skatindamas verslo plėtrą ir toliau išlaikydamas atviro miesto įvaizdį.

Stiprėjančios tarptautinės pozicijos Vilniui padeda pritraukti vis daugiau užsienio investuotojų dėmesio, miestui reiškiančio daugiau gerai apmokamų darbo vietų, daugiau surenkamų mokesčių ir daugiau bei geresnių paslaugų patiems vilniečiams.

,,Mes puikiai visi jaučiame ir matome kaip Vilnius kyla, kaip Vilnių vis labiau mėgsta ir renkasi kūrybingi žmonės. Tai ne atsitiktinumas – dirbame, kad taip būtų. Malonu, kad tai vis labiau pastebi ir įvertina pasaulis. Šis įvertinimas nėra netikėtas, tačiau nuo to nei kiek ne mažiau malonus“,  – pažymi Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Vilniaus miesto verslo ir turizmo agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė pastebi, kad apie Vilnių vis plačiau kalbama kaip apie atvirą, svetingą miestą, turintį daug gabių ir darbščių žmonių, ir tai itin padeda pritraukti užsienio verslus ir talentus.

„Vilniuje daugėja tiek tarptautinių įmonių, tiek talentingų specialistų iš užsienio, kurie renkasi šį miestą dėl jo svetingumo, atviros ir kūrybiškos atmosferos. Mūsų užduotis – toliau dirbti, kad užsieniečių patirtis Vilniuje nuo atvykimo iki integracijos būtų sklandi ir gera, o į miestą norėtų atvykti dar daugiau aukšto lygio specialistų ir verslų, sukursiančių ir didelės pridėtinės vertės produktų, ir darbo vietų. Esame tikri, kad Vilnius gali ilgam įsitvirtinti perspektyvių tarptautinio lygio miestų pozicijose“, – teigia I. Romanovskienė.

Vidutinių ir mažų miestų „fDi Intelligence“ reitinge Vilnius pakilo keturiomis pozicijomis ir yra trečias, aplenkęs tokius miestus kaip Roterdamas, Liuksemburgas, Edinburgas. Ankstesniame analogiškame reitinge, kuris buvo sudarytas 2018–2019 m.,  Lietuvos sostinė šioje kategorijoje buvo užėmusi septintą poziciją. Išlaidų efektyvumo kategorijoje Vilnius pakilo į pirmą vietą iš anksčiau užimtos antros, draugiškumo verslui kategorijoje – į antrą iš šeštos, o žmogiškojo kapitalo ir gyvenimo būdo kategorijoje – į šeštą iš devintos.

„fDi Intelligence“ ekspertų pasaulinis ateities miestų reitingas sudaromas kas kelerius metus, siekiant atskleisti perspektyviausias vietas pasaulyje investicijoms ir verslo plėtrai. Miestai reitinguojami išanalizavus jų ekonomines, finansines ir verslo stiprybes. Be bendrojo reitingo miestai yra vertinami šešiose kategorijose: ekonomikos potencialo, išlaidų efektyvumo, ryšių, užsienio investicijų strategijos, žmogiškojo kapitalo ir gyvenimo būdo, draugiškumo verslui.

 

Skaityti toliau

Miestas

Vilniuje – svarbiausias Europos šilumininkų renginys

Avatar

Paskelbta

 

2021 m. gegužės 3 – 5 d. Vilniuje vyks 40-tasis Europos šilumininkų kongresas – svarbiausias sektoriaus renginys, kurį organizuoja tarptautinė asociacija Euroheat & Power kartu su Lietuvos šilumos tiekėjų asociacija.  

Kas antrus metus vis kitoje Europos šalyje vykstantis renginys pritraukia daugiau nei 350 dalyvių. Kongrese dalyvauja ne tik centralizuoto šilumos tiekimo bendrovių vadovai ar specialistai, bet ir Europos Komisijos, bei daugelio šalių valstybinių bei savivaldybių įstaigų aukšto lygio pareigūnai, mokslininkai, investuotojai, įrangos gamintojai. Renginio metu aptariamos svarbiausios technologinės ir organizacinės inovacijos, dalinamasi skirtingų šalių patirtimi, apžvelgiamos centralizuoto šilumos tiekimo ir vėsinimo (CŠVT) sistemų ateities perspektyvos.

„Organizuoti tokio aukšto lygio renginį Vilniuje mums didžiulė garbė ir atsakomybė. Ypač, įvertinus laikotarpio, kuriame šiuo metu gyvename, iššūkius. Naujoji realybė diktuoja naują formatą, todėl daug ką teks daryti pirmą kartą. Šio kongreso metu didelis dėmesys skiriamas ne tik CŠVT inovacijoms ir problematikai aptarti, bet ir šalies pristatymui. Kviesime dalyvius susipažinti su Vilniaus miestu, organizuosime nuotolines ir gyvas ekskursijas po įdomiausius sektoriaus bendrovių objektus“, – sakė Lietuvos šilumos tiekėjų asociacijos prezidentas dr. Valdas Lukoševičius.

Euroheat & Power kongreso programa pirmą kartą vyks hibridiniu formatu – pritaikyta ir nuotoliniam, ir gyvam susitikimui. Kongrese pranešimus skaitys Europos Komisijos Energetikos generalinio direktorato vadovė Ditte Jull-Joergensen, aplinkosaugininkas, Europos Komisijos Pirmininko pirmojo pavaduotojo Franso Timermanso (Frans Timmermans) kabineto vadovas Diederik Samsom, AB Vilniaus šilumos tinklų vadovas Gerimantas Bakanas ir kt. Kongreso metu dalyviai svarstys, ko labiausiai reikia šiuolaikiniams miestams, kaip aktyvinti  investicijas į naujų šilumos infrastruktūros projektų diegimą, vertins penktosios kartos CŠVT tinklų  perspektyvas. Startuolių bendruomenė turės galimybę pristatyti savo projektus CŠTV rinkos lyderiams.

„Manau, kad šis kongresas yra ne tik puiki proga pasidalinti skirtingų šalių praktika ir pamokomis, bet ir iš arti pamatyti, kaip atrodo šiuolaikinės CŠVT sistemų galimybės. Pastebiu, kad visuomenėje vyrauja nuomonė, jog šildymo, elektros energijos tiekimo bendrovėms stinga šiuolaikinių sprendimų, ar, kad jose nėra proveržio. Tiesa ta, kad pokyčiai mūsų sektoriuje vyksta ir pastaraisiais metais šis procesas vis greitėja. Kongresas bus naudingas Lietuvai, nes leis pasidalinti vertingiausia patirtimi. Užsienio ekspertus labai domina mūsų technologinė patirtis, inovacijos, privataus ir viešojo sektoriaus bendradarbiavimas. Lietuvos šilumos ūkio rinkos dalyviai galės susipažinti su pažangių Skandinavijos ir kitų šalių šilumos tiekimo sistemų plėtojimo naujovėmis, užmegzti ryšius su šiuolaikinės įrangos gamintojais, vystytojais, o tai padės ateityje įgyvendinti naujus projektus, plačiau panaudojant aplinkos, saulės ir atliekų energiją “, – pažymėjo V. Lukoševičius.

Nuotoliniu būdu įžangines sesijas į kongresą renginio dalyviai galės stebėti nuo kovo mėnesio.

Daugiau informacijos www.ehpcongress.org

Skaityti toliau

Skaitomiausi

Copyright © 2020 vilnieciams.lt