Connect with us

Naujienos

Mokesčių susigrąžinimas po darbo užsienyje: kokie iššūkiai laukia?

Avatar

Paskelbta

Neretai perprasti mokesčių sistemos niuansus nėra taip paprasta. Tai ypač taikytina, kai kalbame apie užsienio šalis, nes svečiose valstybėse mokesčių tvarka gali gerokai skirtis nuo mūsiškės. Tiems, kas dirbo užsienyje ir pretenduoja į mokesčių susigrąžinimą sugrįžus namo, tikrai nebūtina perprasti sistemos ir žinoti viską, tačiau pasiruošti galimiems iššūkiams būtų naudinga.

Iš pradžių – apie mokesčių grąžinimą

Tikra netiesa, jog mokesčiai juda tik viena kryptimi – iš mokėtojų kišenių. Mokesčiai gali judėti ir priešinga kryptimi, jei tai yra mokesčių grąžinimas Lietuvoje– tai yra puikus procesinis būdas atsiimti dalį sumokėtų pajamų mokesčio už laiko tarpą, kai dirbote ir mokėjote mokesčius užsienio valstybėje. Dėl netinkamų tarifų taikymo ar kitokių klaidų, sumokama mokesčių daugiau nei privaloma, todėl pagal mokesčių mokėtojo pageidavimą tuos pinigus galima atgauti. Visą mokesčių sumą gali susigrąžinti tik tie, kurie neperkopė tos šalies neapmokestinamo pajamų dydžio minimumo ribos. Jei dirbote ne Europoje, pasidomėkite ar ta šalis pasirašiusi dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartį su Latvija, nes tik tuo atveju galėsite susigrąžinti permokas.

Kaip susigrąžinti mokesčius laiku?

Kiekviena šalis turi nusistačiusi savo finansinių metų pradžios ir pabaigos datas. Jų pabaigoje teikiamos pajamų ir mokesčių deklaracijos, susimokami mokesčiai ir tvarkomi kiti mokestiniai reikalai. Būtent iki finansinių metų pabaigos turėsite užpildyti deklaraciją ir kartu su dokumentais ją pateikti užsienio mokesčių institucijai. Daugelyje valstybių finansiniai metai sutampa su kalendoriniais metais, bet, žinoma, yra ir išimčių, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje finansiniai metai baigiasi balandžio 5 d.

Tačiau finansinių metų pradžia ir pabaiga gali būti ir ne tokia svarbi, jei jau baigėte dirbti ir grįžote į savo gimtąjį kraštą. Deklaraciją dėl mokesčių grąžinimo galima pateikti ir iš karto grįžus, bet turite žinoti, už kuriuos praėjusius metus galite susigrąžinti mokesčius. Iš Jungtinės Karalystės, Danijos ar Nyderlandų permokėtus mokesčius galite susigrąžinti už praėjusius 5 metus, iš Vokietijos, Airijos, Norvegijos – už 4 metus, iš JAV – už 3 metus. Nespėjus susigrąžinti permokų, pinigai paprasčiausiai nukeliauja į tos šalies biudžetą ir daugiau galimybių pretenduoti į juos nebelieka.

Didžiausias iššūkis – dokumentai

Sužinoti, kada pradėti mokesčių grąžinimą Lietuvoje, užtenka tinkamo šaltinio internete ir kelių klaviatūros mygtukų, bet su dokumentais gali pasitaikyti keblumų. Paprastai susiduriama su tam tikrų dokumentų trūkumu, todėl reikia pasidomėti, kokių dokumentų prašo užsienio mokesčių institucija, kur juos gauti ir kaip tinkamai užpildyti. Žinoma, visur reikia paso arba asmens kortelės kopijos, o toliau dažniausiai prašomi algalapiai ar dokumentai, liudijantys apie jūsų uždirbtas pajamas ir sumokėtus mokesčius. Viską, ką gavote iš darbdavio ar užsienio valstybinių institucijų, reikėtų išsaugoti, nes to gali prireikti susigrąžinant mokesčius.

Šiame procese gana dažna situacija, kai pritrūksta tam tikrų dokumentų. Bet tai toli gražu nėra neišsprendžiama problema. Susiklosčius tokiai situacijai galima arba ieškoti dokumentų patiems, kreipiantis į atitinkamas užsienio institucijas dėl trūkstamų dokumentų išdavimo ar dublikavimo. Arba kita išeitis – kreiptis į specialistus, kurie imtųsi tvarkyti visą mokesčių grąžinimo procesą už jus, prisiimdami bet kokių probleminių situacijų išsprendimą. Dažna priežastis, kodėl žmonės kreipiasi į įmones, užsiimančias mokesčių grąžinimu, yra neaiškumas dėl to, kur kreiptis ir ko prašyti, kaip viską suderinti. Todėl mokesčių grąžinimas Lietuvoje tampa žymiai paprastesnis, jei į savo rankas procesą perima šios srities specialistai, pilnai pasirūpinantys nuo dokumentų radimo iki deklaracijos užpildymo, taigi jums atkristų kone visi su procesu susiję iššūkiai.

Kai padaryta klaidų

Paprastai įvairūs dokumentai ir deklaracijos pildomos tos šalies valstybine kalba, todėl jos gerai nemokant padidėja klaidų ir nesusipratimų tikimybė. Pateikus neteisingus ar tikslumo stokojančius duomenis, galite sulaukti skambučio iš mokesčių inspektoriaus. Šiai problemai išspręsti gali sutrukdyti kalbos barjeras ar paprasčiausias specifinių žinių trūkumas. Čia profesionali pagalba tampa svarbia ir reikšminga. Todėl prieš nuspręsdami savarankiškai imtis mokesčių grąžinimo proceso, apgalvokite, ar susidorosite su čia pa minėtais ir neminėtais iššūkiais.

Papildomų rūpesčių neieškantiems ir sklandaus teigiamo rezultato besitikintiems specialistų pagalba leistų sutaupyti laiko ir padėtų išvengti netikėtumų. Tuo tarpu atkakliems ir iššūkius mėgstantiems gliaudyti pretendentams mokesčių grąžinimas Lietuvoje iš užsienio gali tapti puikiu išbandymu.

Naujienos

Vietinis karantinas gali būti paskelbtas dar 13-oje savivaldybių

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Naujienos

Raudonoji zona plečiasi: paveiktų šalių sąrašą papildė daugiau valstybių ir regionų

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Naujienos

Praktikos galimybės jauniesiems verslininkams Niujorke

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Skaitomiausi

Copyright © 2020 vilnieciams.lt