Connect with us

Naujienos

Apie poveikio aplinkai vertinimą – plačiajai visuomenei

Avatar

Paskelbta

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM), siekdama stiprinti bendradarbiavimą su socialiniais partneriais ar suinteresuotomis grupėmis, periodiškai organizuoja susitikimus ir su žvejybos sektoriaus atstovais. Susitikimai vykdomi siekiant įtraukti juos į teisėkūros procesus, dalytis nuomonėmis bei pasiūlymais ir bendradarbiauti ieškant geriausių problemų sprendimo būdų.

Toks bendravimas, ypač, kai žvejybos sektorius susiduria su iššūkiais, leido pasiekti susitarimą tarp žvejų ir pirmą kartą perskirstyti žvejybos kvotas.

Mažėjant kvotoms Baltijos jūroje, žvejai jau rugpjūtį buvo informuoti apie maksimalų kvotų Baltijos jūros priekrantėje išnaudojimą. Buvo nustatyta, jog lašišų ir strimelių sugavimai pasiekė beveik visą 2020 metams priekrantės žvejams skirtos lašišų ir strimelių kvotos panaudojimą.

Anksčiau, pasibaigus kvotai, žvejyba buvo stabdoma ir žvejai negalėdavo toliau žvejoti, tad ŽŪM, įsiklausiusi į žvejų pasiūlymus, nusprendė inicijuoti kvotų perskirstymą – tam reikėjo daugiau nei pusės žvejų sutikimo. Žuvininkystės tarnybai gavus 60 proc. priekrantėje žvejojančių ūkio subjektų sutikimus, buvo apsikeista kvotomis tarp priekrantės ir Baltijos jūros žvejybos įmonių. Priekrantei buvo pervesta 44 vnt. lašišų kvota, o Baltijos jūroje žvejojančioms įmonėms – 1,432 t menkių kvota.

,,Manau, kad tai yra geras valstybės institucijų ir žvejų bendradarbiavimo pavyzdys ieškant visiems žvejams palankių sprendimų. Žvejų sutelkimas bendram tikslui, bendradarbiavimas tarp Baltijos ir priekrantės žvejų yra naudingas ir jų tarpusavio santykiams. Socialiniai partneriai žvejai –  tiek priekrantės, tiek Kuršių marių, Baltijos jūros ar tarptautinių vandenų – yra vienodai svarbūs”, – teigia žemės ūkio ministras Andrius Palionis.

Iššūkiai ir jų sprendimo būdai

Anot ministro A. Palionio, Lietuvos, kaip ir kitų ES šalių žvejybos sektorius, šiandien susiduria su dideliais iššūkiais. Jų buvo ir yra nemažai – ir ženkliai sumažėję Atlantinių menkių ištekliai, ir šiandienos aktualijų neatitinkantys teisės aktai, ir Žuvininkystės sektoriaus 2014-2020 metų veiksmų programos lėšų panaudojimo sparta, ir tvenkinių akvakultūros įmones paveikusi hidrologinė sausra, ir COVID-19 pandemijos pasekmės.

Pandemija daugiau ar mažiau palietė visus sektorius, ne išimtis ir akvakultūra. Dėl COVID-19 pandemijos protrūkio smarkiai sumažėjo produkcijos paklausa. Užsidarius prekybos vietoms, restoranams ir viešbučiams, rinkoms, labai sumažėjo kainos ir prekybos apimtys, sutriko eksportas, tad akvakultūros sektoriaus įmonės patyrė nemenkų nuostolių.

Siekdama sumažinti neigiamas COVID-19 pandemijos pasekmes Lietuvos akvakultūros sektoriui, ministerija įgyvendina naują Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo priemonės „Visuomenės sveikatai skirtos priemonės“ veiklos sritį „COVID-19 protrūkio neigiamo poveikio akvakultūrai mažinimas“. Priemonei skirta apie 1,6 mln. Eur. Remiamas akvakultūros įmonių  dėl COVID-19 protrūkio negautų pajamų kompensavimas. Ši itin reikalinga pagalba padės užtikrinti akvakultūros produktų gamintojų stabilumą ir veiklos tęstinumą.

Aktyviai ieškoma ir kitų problemų sprendimo būdų, padėsiančių akvakultūros ir žvejybos sektoriui. Šio sektoriaus  problemoms išgryninti sudaryta žemės ūkio ministro A. Palionio darbo grupė, kurioje aktyviai dalyvauja mokslininkai,  socialiniai partneriai žvejai, akvakultūros puoselėtojai, atsakingi žemės ūkio ministerijos ir susijusių įstaigų vadovai, sektoriaus specialistai. Konstatuota, kad viena svarbiausių užduočių – peržiūrėti ir sutvarkyti teisinę bazę. Pasirodo, jog su žuvininkyste susijusių ir iki šiol galiojančių teisės aktų yra 360, kurių dauguma jau neatitinka šių dienų aktualijų.  Ministerijos iniciatyva jau parengti  Žuvininkystės įstatymo pakeitimai, kurie bus svarstomi Seime dar šias metais. Įstatymo pakeitimais siekiama užtikrinti sklandų žuvininkystės kontrolės sistemos veikimą, sumažinti korupcijos pasireiškimo galimybes skiriant teises į žvejybos kvotą vidaus vandenyse ir sudaryti sąlygas žvejams efektyviau jomis pasinaudoti.

Reikalinga ilgalaikė strategija

„Ne paslaptis, kad skirtingi interesai niekada nepadėdavo užmegzti su žvejais konstruktyvaus dialogo, tačiau džiaugiuosi matydamas pokyčius – ministerijos iniciatyva pavyko pasiekti susitarimą dėl kvotų perskirstymo, juda ir kiti šio sektoriaus klausimai. Lietuva, būdama jūrine valstybe, taip pat turėdama galybę vidaus vandenų,  turi puikias galimybes auginti išteklius ir kurti pridėtinę vertę vartotojui ir valstybei, tačiau pirmiausia turime visi kartu – valdžios institucijos, mokslo atstovai, žvejai, akvakultūros puoselėtojai – susitarti, kuria kryptim eisime ateinančius dešimtmečius“, – teigia žemės ūkio ministras.

Žuvininkystės sektoriui, anot ministro, reikalinga ilgalaikė žuvininkystės politika ir strategija, paremta pridėtinės vertės kūrimu Lietuvai, puoselėjanti tvarų akvakultūros sektorių. Turint strategiją bus lengviau numatyti gaires ir finansavimo kryptis.

„Konkurencingos akvakultūros skatinimas – didelės apimties uždarų (recirkuliacinių) akvakultūros sistemų diegimas turėtų tapti prioritetu. Konkurencingi rinkos dalyviai, šviežios, vietoje užaugintos žuvies tiekimas, akvakultūros produktų perdirbimas, trumposios maisto tiekimo grandinės – tai akvakultūros sritys, kurios galėtų atnešti maksimalią pridėtinę vertę Lietuvai“, – sako ministras A. Palionis.

Skaityti toliau

Naujienos

Vietinis karantinas gali būti paskelbtas dar 13-oje savivaldybių

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Naujienos

Raudonoji zona plečiasi: paveiktų šalių sąrašą papildė daugiau valstybių ir regionų

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Naujienos

Praktikos galimybės jauniesiems verslininkams Niujorke

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Skaitomiausi

Copyright © 2020 vilnieciams.lt