Connect with us

Naujienos

Veikla, kuri sudegins tiek pat kalorijų, kiek pusvalandžio trukmės pasivaikščiojimas: iš esmės – nereikės nieko daryti

Avatar

Paskelbta

2020 10 15

Spalio 15 d. vykusiame Ateities ekonomikos DNR Investicijų komiteto posėdyje aptartos dvi vertinimui pateiktos koncepcijos. Naujos investicijos numatomos pritraukti užsienio startuolius į Lietuvą ir paskatinti oro vežėjus pradėti skrydžius naujomis kryptimis, prisidedant prie esamų maršrutų plėtros.

Ekonomikos ir inovacijų ministerijos atstovai Investicijų komitete pristatė siekį didinti Lietuvos  patrauklumą pritraukiant didelį potencialą turinčius užsienio šalių startuolius.

Anot veiksmo plėtotojo, Lietuva šiuo metu neturi konkurencinio pranašumo vertinant kriterijus, kuriuos užsienio startuoliai įvardija kaip esminius faktorius renkantis užsienio šalį relokacijai, t. y.: mokestinė aplinka, investuotojų, investuojančių į startuolius skaičius, kaip viena iš pagrindinių kliūčių neretai įvardijama ir sudėtinga migracijos procedūra.

Pagrindinis naujų investicijų tikslas – pritraukti į Lietuvą konkurencingus, potencialo turinčius užsienio startuolius, didinti Lietuvos konkurencingumą ir stiprinti Lietuvos startuolių ekosistemos įvaizdį. Iki kitų metų planuojama pritraukti ne mažiau kaip 12 naujų įmonių, kurios per artimiausius penkerius metus generuos ne mažiau penkis kartus didesnę investicijų grąžą. Numatoma startuolių pritraukimo komunikacijos kampanija prisidės ir prie bendro Lietuvos įvaizdžio užsienio šalyse gerinimo.

Atnaujinta Susisiekimo ministerijos koncepcija spręs nepakankamą ir šalies strateginių poreikių neatitinkantį pasiekiamumą oru.

COVID-19 pandemija daugelį valstybių privertė taikyti griežtas apsaugos ir prevencines priemones, asmenų tarptautinio judėjimo ribojimus. Įvestos skrydžių ribojimo priemonės neigiamai paveikė arba visiškai sustabdė keleivinius skrydžius.

Ministerijos atstovai tikisi, jog investicijos paskatins oro vežėjus pradėti skrydžius naujomis kryptimis, prisidedant prie esamų maršrutų plėtros. Patvirtinta investicija turėtų generuoti dešimteriopai didesnę investicijų grąžą.

„Abi patvirtintos koncepcijos lyg ir papildo viena kitą – bus pritraukiami užsienio startuoliai, ateityje potencialiai sukursiantys mums nemažą pridėtinę vertę, o sklandžiam užsienio kapitalo įmonių įsiliejimui į mūsų ekonomiką tikrai reikės patogaus susisiekimo. Tad iš pirmo žvilgsnio skirtingos investicijų kryptys kokybiškai įgyvendintos kiekviena savo srityje gebės sukurti mums  reikalingus ir svarbius postūmius transformuojant ekonomiką“, – komentavo Finansų ministerijos Investicijų departamento vadovė Rūta Dapkutė-Stankevičienė.

DNR plano pokyčiai

Vyriausybės pasitarime pritarta ir DNR plano pakeitimui. Planas patikslintas įvertinus ekonominį nuosmukį, kuris mažesnis nei planuota, siekiant subalansuoti ateinančių metų valstybės biudžetą, taip pat įvertinus kai kurių veiksmų įgyvendinimo galimybes iki 2021 m. pabaigos.

DNR plano pakeitimu daugiausiai atsisakoma investicijų į infrastruktūrą. Tačiau įtraukti nauji DNR plano veiksmai, kurie investuos į skaitmeninimo, verslo konkurencingumo didinimo, dirbtinio intelekto, kibernetinio saugumo bei klimato kaitos veiklas. Plane atsisakyta veiksmų, kuriems investicijų komitete suformuluotos išlygos kelia pagrįstas rizikas veiksmus įgyvendinti per plane nustatytą laikotarpį.

Po atliktų DNR plano patikslinimų DNR plano vertė sudaro 5,8 mlrd. eurų.

Apie Ateities ekonomikos DNR ir Investicijų komitetą

Ateities ekonomikos DNR plane išskirti 5 prioritetai, į kuriuos siūloma koncentruotis – žmogiškasis kapitalas, skaitmeninė ekonomika ir verslas, inovacijos ir moksliniai tyrimai, ekonominė infrastruktūra bei klimato kaita ir energetika. DNR plano įgyvendinimo laikotarpis nuo 2020 m. liepos 1 d. iki 2021 m. gruodžio 31 d. Įgyvendinant plane numatytus veiksmus planuojama investuoti iš viso  5,8  mlrd. eurų.

Investicijų komitetą sudaro Finansų ministerijos atstovai, Vyriausybės kanceliarijos atstovas bei Žmogiškojo kapitalo investicijų, Skaitmeninės ekonomikos ir verslo investicijų, Inovacijų ir mokslinių tyrimų investicijų, Ekonominės infrastruktūros investicijų, Klimato kaitos ir energetikos investicijų pakomitečių nariai bei juose dalyvaujantys daugiau kaip 70 socialinių-ekonominių partnerių. Investicijų komiteto posėdžiai numatyti kiekvieną penktadienį, išsamią informaciją apie juose aptartus klausimus ir priimtus sprendimus rasite ČIA

Skaityti toliau

Naujienos

Koronavirusas gali būti perduotas gerokai lengviau negu galvojote: neišgelbės ir 2 metrų atstumas

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Naujienos

Vietinis karantinas gali būti paskelbtas dar 13-oje savivaldybių

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Naujienos

Raudonoji zona plečiasi: paveiktų šalių sąrašą papildė daugiau valstybių ir regionų

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau

Skaitomiausi

Copyright © 2020 vilnieciams.lt