Connect with us

Naujienos

Reklamos internete svarba verslui: kodėl svarbu tinkamai investuoti?

Avatar

Paskelbta

Koks yra pagrindinis taškas, nuo kurio turėtumėme pradėti renkantis tam tikrą reklamos sritį?

Nepatyrusiam, reklama internete atrodo kaip įprasta investicija kuri bus sėkminga arba ne (priklausomai kaip pasiseks), tačiau prieš pradedant vykdyti pasirinktą reklamos kampaniją, reikėtų pagalvoti apie reklamos kokybę, kurią nulemia patirtis, paskirtis ir skiriamios investicijos.

Kaip teigia skaitmeninės reklamos agentūros Addad.lt kolektyvas  – „dauguma verslų Lietuvoje tik pradeda pratintis prie reklamos internete subtilybių, ieško sprendimų, atlieka tam tikras užduotis patys arba samdo įmones siekiant geresnio rezultato pardavimuose. Tačiau daugumoje atvejų niekas nepasiūlo geriausio sprendimo ir tinkamiausio reklamos kelio.

Nors kaip sakoma ir bloga reklama yra reklama, tačiau ne tada kuomet investuojami pinigai, o rezultatas yra lygus 0!”

Reklamos internete svarba verslui

Ne paslaptis, kad reklama internete yra lengviausiai prieinamas viešinimo šaltinis plačiai amžiaus grupei. Kalbant apie amžių, reikėtų atkreipti dėmesį, kad laikui bėgant šios amžiaus grupės rėmai vis plečiasi, todėl reklama internete pasiekiama net tik pradedant nuo mažiausių iki pensinio amžiaus žmonių. Vyresniems žmonėms tampa vis lengviau naudotis skaitmeninėmis priemonėmis.

Šios reklamos tipui svarbu pritraukti žmones tam tikruose potencialiuose taikiniuose, kai interneto vartotojai susirenka apsipirkti, bendrauti, skaityti ar tiesiog naršydami atrasti kažką naujo, atsakyti į rūpimus klausimus.

Didžioji dauguma kompanijų visiškai persikelia į internetinę erdvę, kai kur tokios kompanijos, ar net bankai, egzistuoja tik internete, fiziškai jų neįmanoma surasti. Todėl matant tokią sparčiai besivystančią skaitmeninę evoliuciją su laiku daugelis verslų atsisako save pateikti tokiuose senoviniuose reklamos šaltiniuose kaip laikraščiai, radijas ar televizija. Pasauliui greitu žingsniu žengiant į inovacijas, šis reklamos būdas tampa labiausiai pasiekiamas, ne toks kompleksiškas ir ekonomiškiausias.

TOP reklamos būdai internete

Internetinės reklamos esminis principas yra pritraukti tam tikrą publiką.

Tuomet reikėtų žinoti, koks tas esminis publikos „kabliukas“ – amžius, bendri interesai, organizacijos, renginiai ir t.t.  Po to reikėtų nustatyti, kuriame šaltinyje tos publikos srautas yra didžiausias. Tik po to galima svartyti apie reklamos realizavimą tam tikroje interneto sferoje.

Priklausomai nuo to, į kokią publiką orientuojamasi, galima rinktis tarp gausybės internetinių erdvių. Viena iš jų – elektroninis paštas. Paprastai tam tikras internetinis puslapis vartotojui pateikia registracijos, laiškų su naujienomis, konkursų naudojant el. paštą pasirinkimą. Tokiu būdu surenkami vartotojų el. paštų adresai ir išplatinamos naujienos, akį bandoma patraukti nuolaidomis ar įvairiais nesunkiais žaidimais, kuriuose lengva laimėti prizus.

Užsiregistravus tam tikrame puslapyje, dažnai siūloma tam tikram laiko periodui išbandyti „premium“ paskyrą, vartotojui suteikiama daugiau patogumų, todėl jis lengviau patampa lojalus naudotojas.

Taip pat vienas svarbiausių reklamos šaltinių yra socialiniai tinklai. Pastarajame dešimtmetyje tai yra patvirtina kaip labiausiai ekonomiška ir patogiausiai valdoma reklamos sritis, pritraukianti ypatingai daug vartotojų. Tokiuose socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twitter, Instagram yra sukurta reklamos kūrimo platforma, todėl jos patalpinimas tampa vis paprastesnis.

SEO paslaugų nauda

Šioje vietoje paslapčių nėra, tereikia daug darbo ir pastangų. SEO principu sukuriamas paieškos optimizavimas, kad būtų pritraukta daugiau vartotojų iš paieškos sistemų kaip Google, Yahoo ar Bing.

Dauguma įmonių renkasi SEO, kadangi tai yra vienas efektyviausių būdų gauti investicijos grąžą ir padidinti pardavimus. Vis dėlto tam reikia specializuotos strategijos, o taip pat paslauga nėra iš pačių pigiausių.

Pasirinkus naudoti SEO paslaugas, gerėja įmonėspatikimumo lygis. Nustatyta, kad ne mažiau kaip du trečdaliai vartotojų pirmiausiai renkasi pirmus TOP 5 pateiktus paieškos rezultatus, nei esančius žemiau ar Google Ads reklamą. Todėl atsiranda reitingavimas tarp klientų ir žmonės vis geriau atsimena prekinį ženklą ilgajame laikotarpyje.

SEO paslaugos išlieka vienas efektyviausių reklamos būdų internete, kadangi nėra papraščiau parduotu paslaugą ar produktą, kuomet klientas kreipiasi į paslaugos tiekėją ar parduotuvę pats, tiesa?

Socialinių tinklų administravimo nauda

Šiomis dienomis socialiniai tinklai užima ypatingą vietą kuriant reklamos kampanijas. Daugelis mūsų esame iš dalies pririšti prie jų, kadangi egzistuoja įvairios grupės, mus apjungia tam tikros bendruomenės ir bendrų interesų ratas. Todėl juose patogu ir paprasta surasti tam tikrą publiką, kuriai būtų aktualu jūsų reklamuojamas produktas ar paslauga.

Socialiniai tinklai padeda greičiau ir efektyviau skleisti žinią apie jus. Pritaikius tinkamą strategiją ir įdėjus lašelį kūrybos galima pasiekti aukščiausių rezultatų. Socialinių tinklų priežiūra yra paprasta – pavyzdžiui, Facebook dedikavo atskirą puslapį reklamai, kuriame galite matyti įvairią statistiką – nuo paspaudimų skaičiaus iki sekėjų skaičiaus variacijų. Taip pat galima analizuoti ryšį ir virtimą lojaliu klientu.

Reklaminio veido panaudojimas – tai dar vienas efektyvus būdas padidinti jūsų įmonės vardo žinomumą, kai įžymybė pasakoja apie jūsų produktus, paslaugas ir kviečia visus jo sekėjus prisijungti prie jos ir išbandyti.

Taip pat lengva gauti gerus atsiliepimus, suteikus kokybišką klientų aptarnavimą. Atsiliepimai ir įvertinimai vartotojui padeda greičiau susiorientuoti, kurį prekinį ženklą rinktis tarp visų konkurentų.

Na ir ganėtinai aišku, kad pritraukus vartotoją ir jam pamėgus ar pasekus jūsų puslapį, yra lengviau prognozuoti, kad sukuriamas ryšys tarp naudotojo ir jūsų. Atsiranda lojalumas, kuris užtikrina, kad ateityje šis vartotojas galimai teiks pirmenybę pasirenkant jus nei jūsų konkurentą!

Google Ads nauda

Neginčytina, kad Google yra populiariausia visame pasaulyje paieškos sistema. Visuomenėje paplitęs skolinys-veiksmažodis „googlinti“. Tai reiškia, kad žmonės, ieškodami sprendimų į iškilusias problemas labai tikėtina, kad gali rasti būtent jus, jei pasirinksite naudoti Google Ads reklama.

Ne taip, kaip socialiniuose tinkluose, Google yra orientuota į jūsų paiešką. Jūs ieškote kažko specifinio – štai prašome, jums pateikiamos prioritetiniai paieškos rezultatai su reklama viršuje.

Be jokios abejonės, jau kalbėjome, kad dauguma žmonių renkasi organinės kilmės rezultatus nei Google Ads, tačiau didžiausias privalumas šio reklamos būdo yra tai, kad įmonė moka tik už paspaudimus ant rezultato.

Tai reiškia, kad jūs galite laisvai valdyti savo biudžetą centų tikslumu.

Kaip jau supratote, šios reklamos efektyvumas priklauso nuo to, kokia kaina bus nustatyta už paspaudimą bei kaip teisingai bus parenkami raktiniai žodžiai.

Taip pat Google Ads reklama padeda efektyviau reguliuoti reklamos biudžetą pagal tai, kokių rezultatų norite pasiekti. Tai yra paprasta ir nesunku tuoj pat pakeisti neefektyvios reklamos investavimą į kitą atnešančią daugiau paspaudimų ir apsilankymų jūsų svetainėje.

Ką pasirinkti: SEO, socialinių kanalų reklamą ar Google Ads?

Turbūt svarbiausia išsiaiškinti, kuris iš šių tipų yra ekonomiškai efektyvus. Tai galima sužinoti analizuojant statistiką pagal kiekvieną reklamos būdą individualiai.

Stebint rinką Lietuvoje galima teigti, kad didieji verslai naudoja visus 3 reklamos internete metodus. Tuo tarpu mažesni tik pradeda investuoti į reklamą internete apskritai.

Nereikia net sakyti, kad apjungus visus 3 reklamos būdus gausite geriausią bendrą rezultatą, tačiau, jeigu neišsirenkate į ką investuoti – pirmiausiai apsibrėžkite savo auditoriją ir kur ji daugiausiai praleidžia laiko.

Pvz.

Jeigu atliekate tam tikras paslaugas pvz. esate konsultacijų įmonė, teikiate transportavimo paslaugas ir panašiai – tinkamiausia pradžia būtų SEO + Google Ads. Tokiu būdų, ilgalaikėje perspektyvoje, galėsite užmegzti santykius su pastoviais klientais bei išlaikyti paslaugos tęstinumą.

Jeigu esate el. parduotuvė – tuomet pirminis variantas būtų Social Media + Google Ads, kadangi tikslingai optimizuojant reklamos kampanijas galite tikslingai pasiekti tam tikrų, specifinių prekių, pirkėją.

Apskirtai, kuriant reklamą visada reikėtų pastatyti save, kaip gamintoją, į pirkėjo poziciją ir pagalvoti, ką aš daryčiau, jei norėčiau surasti ir pirkti būtent šį produktą?

Taip yra logiškiausia orientuoti savo verslo reklamą tinkamu keliu ir pasirinkti tarp SEO, socialinių tinklų ar Google Ads.

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-84735/straipsnis/Reklamos-internete-svarba-verslui-kodel-svarbu-tinkamai-investuoti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-visos-publikacijos+%28Technologijos.lt+%C2%BB+Mokslo%2C+technologij%C5%B3+ir+%C4%AFmoni%C5%B3+naujienos%29

Skaityti toliau
Advertisement

Miestas

Sekmadienį retų ligų dienos spalvomis nušvis trys Vilniaus tiltai

Avatar

Paskelbta

Kasmet paskutinę vasario mėnesio dieną, šįkart vasario 28-ą dieną, sekmadienį, visame pasaulyje yra minima Pasaulinė retų ligų diena. Šios iniciatyvos tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį ir suteikti žinių apie retomis ligomis sergančių žmonių gyvenimą ir problemas, geriau suprasti šių ligų kilmę ir keliamus iššūkius, skatinti sergančiuosius gyventi pilnavertį gyvenimą.

Pasaulinės retų ligų dienos minėjimo proga, sekmadienio vakarą Karaliaus Mindaugo, Baltasis ir Žvėryno (Seimo) tiltai bus apšviesti pasaulinės retų ligų dienos spalvoms – žalia, rožine, žydra ir violetine. Šią akciją kartu su Vilniaus miesto savivaldybe inicijuoja Seimo narės Monikos Ošmianskienės pirmininkaujamas Lietuvos Respublikos Seimo Neįgaliųjų teisių komitetas ir Lietuvos retų ligų aljansas.

Sauliaus Žiūros nuotr.

Žmonių, sergančių retomis ligomis, yra daugiau, nei galima numanyti. Retoms priskiriamos tos ligos, kuriomis serga ne daugiau kaip 5 iš 10 000 (arba 1 iš 2000). Nors ligos yra vadinamos retomis, tačiau jomis sergančių pacientų gana daug: atsižvelgiant į pasaulinę statistiką, kuri rodo, kad apie 6 proc. populiacijos susiduria su reta liga, Lietuvoje su jomis galėtų susidurti apie 180 tūkstančių gyventojų. Net apie 80 proc. retų ligų yra genetinės kilmės. Retų ligų dienos proga Seime organizuojama konferencija „Genetikos revoliucija – ar esame pasiruošę būti vieni iš lyderių“.

Pasak organizatorių, jos tikslas yra atkreipti dėmesį į tai, jog pastaraisiais metais Lietuvoje ir pasaulyje įvyko nemažai genetikos ir biotechnologijų mokslų atradimų, kurie revoliucionuoja šias sritis ir visą mokslo pasaulį. Tiesą sakant atradimai yra fundamentaliai svarbūs ir keis žmonijos ateitį pradedant sveikatos sistema ar grožio industrija ir baigiant ekonomika. Atradimų panaudojimas medicinoje, tame tarpe ir retų ligų gydyme, turi didelį potencialą. Artėjanti Pasaulinė retų ligų diena yra puiki galimybė tokiomis temomis kalbėti. Plačiau apie konferenciją ČIA. Konferencija bus transliuojama internetu Seimo „YouTube“ paskyroje „Atviras Seimas“ bei portale www.lrt.lt.

Skaityti toliau

Miestas

Vilniuje plečiamos periodinio testavimo nuo COVID-19 grupės

Avatar

Paskelbta

Sveikatos apsaugos ministerijai praplėtus profilaktinio periodinio testavimo grupes, jau nuo šiandien Vilniuje daugiau visuomenės grupių galės išsiaiškinti, ar yra persirgę koronavirusu, ir ar šiuo metu nėra viruso nešiotojai, atlikdami tyrimus mobiliajame punkte.

Iki šiol teisę į profilaktinius periodinius tyrimus turėjo tik medikai, socialinės globos įstaigų darbuotojai, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogai, psichologai ar psichoterapeutai, dirbantys kontaktiniu būdu.

Nuo šiol reguliariai testuotis dėl koronaviruso galės: visi socialines paslaugas teikiantys darbuotojai; visi pedagogai ir dėstytojai, turintys kontaktą su mokiniais ar studentais; vaistinių darbuotojai; muziejų, kitų ekspozicijų erdvių, bibliotekų, jų ir valstybės archyvų skaityklų ir valstybės kultūrinių rezervatų direkcijų darbuotojai; profesionalių scenos menų kolektyvų (chorų, teatrų trupių, orkestrų ir kt.) darbuotojai; valstybei svarbias funkcijas vykdantys darbuotojai, dirbantys nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbiose įmonėse; audinių ūkių darbuotojai; vidaus reikalų sistemoje dirbantys specialistai, muitinės, policijos pareigūnai, ugniagesiai gelbėtojai ir kt.; institucijų, įstaigų ir organizacijų darbuotojai bei savanoriai, užtikrinantys Lietuvos Respublikos karantino režimo priemonių laikymosi kontrolę.

Profilaktinio testavimo, atliekant PGR tyrimą (imamas tepinėlis iš nosiaryklės) tikslas – nustatyti šiuo metu COVID-19 sergantį žmogų, net jeigu jis nejaučia jokių simptomų, taip užkertant kelią protrūkių atsiradimui. PGR testavimas sutinkantiems darbuotojams vykdomas periodiškai, t.y. ne dažniau, nei kas 7 dienas ir ne rečiau, nei kas 10 dienų. Įstaigų vadovai koordinuoja darbuotojų periodinių profilaktinių tyrimų procesą, kad būtų užtikrintas tinkamas tyrimų periodiškumas.

Serologinis antikūnų testas (imamas kraujo mėginys) atliekamas, siekiant sužinoti, ar asmuo persirgo COVID-19 liga. Profilaktiniai tyrimai nėra tikslingi ir nevykdomi asmenims, kurie persirgo COVID-19 liga ir nuo teigiamo SARS-Cov-2 PGR / antigeno testo rezultato praėjo mažiau nei 90 dienų; turi COVID-19 ligos serologinio antikūnų testo teigiamą rezultatą, jei praėjo mažiau nei 60 dienų; paskiepyti COVID-19 ligos vakcina pagal pilną skiepijimo schemą mažiau nei 90 dienų laikotarpiu.

Sauliaus Žiūros nuotr.

Profilaktiniame testavime dalyvaujantys darbuotojai registruojasi per Karštosios koronaviruso linijos 1808 sistemą telefonu arba elektroniniu būdu pildant elektroninę registracijos formą adresu https://selfreg.myhybridlab.com ir pasirenka registracijos tipą PGR profilaktiniai tyrimai tikslinėms grupėms.

Registruojantis internetu, būtina turėti galimybę prisijungti prie savo el. bankininkystės paslaugų, kad sistema galėtų saugiai patvirtinti asmens tapatybę. Taip pat registruojantis prašoma nurodyti savo darbovietės juridinio asmens kodą, o jei dirbama pagal individualią veiklą, tuomet kodas neprivalomas. Užsiregistravę asmenys gaus SMS žinutę su individualiu kodu, kurioje bus tiksliai nurodyta, kada ir kur atvykti. Vilniaus visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau“ specialistai tyrimus atliks mobiliajame punkte, esančiame automobilių stovėjimo aikštelėje „Statyk ir važiuok“ V. Gerulaičio g. 1 priešais verslo centrą „Technopolis“.

Vilniaus miesto savivaldybė ragina įstaigų vadovus motyvuoti savo darbuotojus tirtis profilaktiškai – mūsų tikslas yra bendruomenės narių saugumas ir pandemijos suvaldymas.

Skaityti toliau

Rajonas

Już można składać wnioski i zrezygnować z butli gazowych w domach wielomieszkaniowych

Avatar

Paskelbta

Agencja Zarządzania Projektami Środowiskowymi zaprasza do składania wniosków i uzyskania finansowania na wymianę butli gazowych na alternatywne źródła energii w domach wielomieszkaniowych – energię elektryczną lub gaz ziemny, jeśli dom posiada już wloty gazu ziemnego. Wnioski mogą składać administratorzy domów wielomieszkaniowych, wspólnoty oraz osoby do tego upoważnione. W budżecie państwa na ten cel przeznaczono łącznie 10 mln euro.
Na jedno mieszkanie przypada do 726 euro z VAT wsparcia – na restrukturyzację ogólnych instalacji elektrycznych lub gazowych domów wielorodzinnych – 242 euro, na rekonstrukcję instalacji elektrycznej lub gazowej mieszkań – 242 euro, a także na zakup kuchenki elektrycznej lub gazowej – 242 euro. Zwrócone zostaną również koszty administracyjne przedstawiciela domu wielomieszkaniowego na roboty – 3 proc. od maksymalnych kosztów finansowania ogólnych prac adaptacyjnych i zakupu kuchenek.
Dom wielomieszkaniowy, w którym planowana jest realizacja projektu, musi zostać wpisany na listę domów wielomieszkaniowych Państwowej Rady Regulacji Energetyki (lit. VERT). Sprawdzić, czy Twój dom wielomieszkaniowy jest wciągnięty na tę listę, można na stronie internetowej VERT. Po upewnieniu się, że dom znajduje się na liście, mieszkańcy będą musieli podjąć jednomyślną decyzję o rezygnacji z butli gazowych i wybrać alternatywne źródło energii – prąd lub gaz, jeśli dom ma wloty gazu.
Wnioski będą przyjmowane i oceniane przez Agencję ds. Zarządzania Projektami Środowiskowymi (lit. APVA), a od promotorów projektów będzie wymagane wypełnienie formularzy wniosków o płatność za projekty, które są zintegrowane z systemem informacji o zarządzaniu projektami środowiskowymi (lit. APVIS).
Wnioski będą przyjmowane do 1 czerwca. Wszystkie projekty będą oceniane natychmiast po złożeniu wniosku, więc projekty będą uruchamiane szybciej. Zakończenie wyboru wniosków będzie możliwe wcześniej, jeśli na podstawie podjętych decyzji o finansowaniu projektu i złożonych nowych wniosków będzie mogła zostać rozdzielona pełna suma na finansowanie konkursu.
Po potwierdzeniu otrzymania wsparcia będzie można rozpocząć prace i nabyć nową kuchenkę. Po zakończeniu prac ostateczne wnioski o płatność będą musiały zostać złożone za pośrednictwem systemu APVIS do 1 grudnia 2021 r. Fundusze na ten projekt nie będą przenoszone na następny rok, więc wykonawcy projektów będą musieli zadbać o to, żeby wnioski były składane w podanym czasie.
Decyzje o rezygnacji z niebezpiecznych butli gazowych w mieszkaniach i przejściu na inne źródła energii w roku 2020 podjęło ponad 900 mieszkańców domów wielomieszkaniowych. Wnioski o finansowanie w 2020 roku złożyło ponad 400 mieszkańców domów wielomieszkaniowych. 309 mieszkańców bloków, którzy usunęli butle z gazem, otrzymali prawie 4,5 mln subsydium. Z tych domów wielomieszkaniowych usunięto 5 860 butli gazowych.
Obecnie w kraju nadal istnieje około 1 500 domów wielomieszkaniowych, w których do gotowania używa się butli gazowych.
Więcej informacji można znaleźć tutaj.

 
 

Skaityti toliau

Skaitomiausi

Copyright © 2020 vilnieciams.lt