Miestas

„Kalba Vilnius“: kaip sutaikyti dvi barikadų puses – automobilininkus ir pėsčiuosius?

0

2017 m. Vilniuje pusė kelionių buvo atliekamos automobiliais, ketvirtadalis – viešuoju transportu, tiek pat – pėsčiomis, ir tik 1,5 proc. – dviračiais. 2030 m. vizija – dviračiai bus populiaresni penkiskart, viešasis transportas augs iki 30 proc., pėsčiųjų judėjimas – iki 29 proc., automobiliai smuks nuo 50 iki 30 proc., prognozuoja Vilniaus miesto vyriausiasis inžinierius Anton Nikitin.

Tai nereiškia, kad Vilniuje vyksta ar prasidės, kaip kartais skundžiasi vairuotojai, „automobilių genocidas“. Galbūt vyriausiajam inžinieriui pavyks pasiekti, kad susitartų dvi barikadų pusės – automobilininkai, kurie sako, kad Vilniaus savivaldybė dirba tik pėstiesiems ir dviratininkams, ir pėstieji bei dviratininkai, kurie įsitikinę, kad viską darome tik automobiliams.

Šį paradoksą ir kitas eismo aktualijas galite apsvarstyti klausydamiesi Antono Nikitino ir Karolio Žukausko pokalbio laidoje „Kalba Vilnius“.

Nuotr. Sauliaus Žiūros

Specialiųjų poreikių turintiems vaikams ugdyti papildomai skirta 100 tūkst. eurų

Previous article

Vilniaus savivaldybė atsivers naktiniam gyvenimui

Next article

You may also like

More in Miestas