Miestas

Apklausa: kaip jaučiatės judėdami Vilniaus gatve?

0

Dėl didelio gyventojų tankumo ir automobiliais pasiekiamos traukos objektų gausos centrinėje Vilniaus miesto dalyje, oro ir garso tarša gerokai viršija numatytas ribines vertes. Intensyvus autotransporto naudojimas centrinėje miesto dalyje turi didelę įtaką šioje miesto dalyje gyvenančių ir besilankančių gyventojų sveikatai, taip pat miesto centrinėje dalyje esančiam paveldui, gamtai ir aplinkai.

Siekiant mažinti neigiamą automobilizacijos poveikį ir skatinti darnaus judumo integraciją sostinėje, Vilniaus miesto savivaldybė taiko gatvių humanizavimo metodą, kai įvairiais saugumo ir urbanistiniais sprendiniais yra siekiama nuraminti eismą, sukuriant papildomas poilsio ir laisvalaikio vietas, pagerinant estetinį erdvės įvaizdį bei įveiklinant ją, kaip visoms visuomenės grupėms prieinamą viešąją erdvę.

Konsultacijų įmonė „Civitta“ ir miesto strategijų bei kraštovaizdžio formuotojas MB „BAULAND“ dalyvauja Vilniaus miesto savivaldybės administracijos organizuojame projekte, kurio tikslas yra atrasti inovatyvius būdus mažinti eismo intensyvumą bei taršą Vilniaus Senamiestyje. Siekiant ištestuoti kuriamą darnaus judumo bei miesto gatvių humanizavimo priemonių taikymo platformą, projekto rengėjai Vilniaus g. atkarpoje, tarp sankirtos su Islandijos g. ir sankryžos su Liejyklos g., įrengs laikinąją bendro naudojimo erdvę (angl. shared space).

Vizualizacija

Norint įsivertinti būsimų priemonių efektą, pirmiausia yra būtina sužinoti, kaip miesto gyventojai vertina esamą šios Vilniaus g. atkarpos suplanavimą. Dėl to, kviečiame visus Vilniaus miesto gyventojus sudalyvauti šioje trumpoje apklausoje ir pasidalinti su mumis savo nuomone, kaip Jūs jaučiatės judėdami šioje erdvėje.

Apklausos rezultatai bus panaudoti kuriamoje darnaus judumo priemonių planavimo platformoje, kuri užtikrins, kad Jūsų balsas būtų įtraukiamas į galutinį priemonės (t.y. bendro naudojimo erdvės) įvertinimo balą. Apklausos metu, Vilniaus gatvėje taip patu bus matuojama, kaip keičiasi vidutinis automobilių greitis ir kaip eismo intensyvumo sumažėjimas įtakoja oro kokybę ir triukšmo taršą – šie duomenys taip pat atsidurs darnaus judumo platformoje. Be to, atlikus bandymą, bus parengtas gerosios patirties ir rekomendacijų vadovas, kaip ateityje turėtų būti įrengiamos bendrojo naudojimo erdvės.

Kviečiame dalyvauti apklausoje iki birželio 7 d. (sekmadienio) – anketos pildymas užtruks mažiau nei 5 min. Apklausa yra anoniminė, o joje dalyvauti ne jaunesni nei 18 metų asmenys. O jau po kelių savaičių lauksime Jūsų vėl su Jūsų atsiliepimais apie įrengtą bendro naudojimo erdvę.

Apklausą galite pildyti paspaudę šią nuorodą: https://forms.gle/mMundjJLQFAPUeL58

Dėkojame Jums už Jūsų skirtą laiką.

Pavojingas atliekas draudžiama mesti į atliekų konteinerius

Previous article

Daugiau kaip tūkstantis gyventojų šildysis nebe iškastiniu kuru, o atsinaujinančiais energijos ištekliais

Next article

You may also like

More in Miestas