[vc_row][vc_column][woocommerce_cart][woocommerce_checkout][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][product_category per_page=”4″ columns=”1″ orderby=”” order=”” category=”paslaugos”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

Straipsniai reikalingi reklamuoti Jūsų verslą internete. Juos galima publikuoti įmonės tinklaraštyje, specialiuose straipsnių kataloguose, kitų autorių rašomuose tinklaraščiuose ir puslapiuose, forumuose, socialiniuose tinkluose. Taip pat straipsniai apie Jūsų veiklą ir pasiekimus gali būti publikuojami įmonės naujienų skyrelyje. Kai kuriais atvejais kokybiškus straipsnius galima pasiūlyti ir interneto žiniasklaidai – Lietuvos ir regioniniams portalams. Tai didina įmonės žinomumą, padeda pagerinti pozicijas paieškos sistemose, atveda lankytojų į įmonės puslapį.

Visos paieškos sistemos (Google, Bing, Yahoo, Yandex ir kt.) mėgsta bei vertina svetaines, kurios dažnai ir reguliariai atnaujina savo turinį. Tokios svetainės turi savybę paieškos sistemų rezultatuose būti reitinguojamos aukščiau, nei svetainės, kurių turinys yra statiškas, nekintantis ilgą laiko tarpą. Taigi siekiant įtikti paieškos sistemoms yra pasitelkiami į pagalbą SEO tekstai.

SEO tekstas – dažniausiai 300-500 žodžių tekstas, kuris yra parašytas puslapio idėją atitinkančia tema, naudojant raktinius žodžius. SEO rašiniai turėtų būti skirti ne tik paieškos sistemoms, bet ir lankytojams, todėl sakiniai turi būti rišlūs, o visas tekstas susijęs ir nuoseklus.

Tekste nepatartina naudoti per daug raktinių žodžių. Raktažodžių skaičius rašinyje neturėtų viršyti 2 procentų. Priešingu atveju paieškos sistemos gali neigiamai tai įvertinti ir bus padaryta daugiau žalos, negu naudos. Taip pat tekstai, kuriuose naudojamas iki 2 procentų raktinių žodžių skaičius, skaitosi natūraliai eiliniams lankytojams ir jiems nekyla abejonių, kad tekstas buvo rašytas paieškos sistemai. Pamatuoti procentinį raktažodžio panaudojimą straipsnyje galima sužinoti pasinaudojus šiuo nemokamu online įrankiu – Article Analyzer.

SEO straipsniai naudojami ne tik užpildyti įmonės tinklapį, bet ir siekiant gauti atgalines nuorodas. Tai vienas efektyviausių būdu kurti nuorodas į savo tinklapį. Nors šio būdo Google nepripažįsta, jis yra labai naudingas ir sunkiai atpažįstamas Google sistemai. Tokie straipsniai su atgalinėmis nuorodomis (backlinks) gali būti talpinami įvairiuose mokamuose ir nemokamuose straipsnių kataloguose, privačiuose aukšto Page Rank (PR) tinklaraščių tinkluose ir kituose autoritetingose svetainėse.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][product_category per_page=”4″ columns=”4″ orderby=”” order=”” category=”paslaugos”][woocommerce_cart][woocommerce_checkout][/vc_column][/vc_row]